CUM PLăTESC ?

 

Modalități de plată

1. Plată ramburs pentru expedițiile efectuate cu o firmă de curierat.

2. Transfer bancar (plata OP) (ideal pentru persoanele juridice)

3. Plata cash la livrare.(In Cluj-Napoca) / ( Plata CASH la Livrare este disponibila doar pentru FIRME(Persoane Juridice))

!NOU (doar in Cluj-Napoca)--->!

4. Plata cu cardul direct la soferii IPB (doar in Cluj Napoca)

Valabil atat pentru persoane fizice cat si pentru persoanele juridice! Doar in Cluj-Napoca!!

Descriere:

1. Plata Ramburs

Se achită reprezentantului firmei de curierat la livrarea coletului.

2. Plata la livrare

Comanda se achită reprezentantului firmei noastre la livrarea coletului oriunde în Cluj-Napoca

 Dacă sunteti Persoana Juridica  si  valoarea comenzii dumneavoastră depășește 150 de lei TVA inclus, pentru clienții din orașul Cluj-                Napoca (Persoane Juridice)LIVRAREA ESTE GRATUITA.

 

3. Transfer bancar

Ordin de plata - Se realizeaza pe baza facturii proforme emise de operatorul INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii.

Livrarea produselor se realizeaza dupa confirmarea platii.

 

4. Plata cu cardul

Plata cu cardul se face direct la soferul Ipb. Aceasta modalitate de plata este valabila doar in Cluj-Napoca.

Plata cu cardul o pot face atat persoanele fizice cat si persoanele juridice.

 

Plata se poate realiza in contul de mai jos: 

Cont IBAN: RO94 BRDE 130S V895 0875 1300    

Banca:BRD-GSC Ag. Napoca

 

Beneficiar: S.C. INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL
Cod unic inregistrare: RO 13467556

Metoda de plată preferată de clienții cu persoanalitate juridică.

Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe mail, originalul facturii fiind prezent în colet. Comanda va fi procesată după ce avem confirmarea transferului bancar insoțit de ștampila băncii  pe email la polus@ipb.ro sau după ce avem confirmarea plății din partea băncii noastre.

Atenție! Te rugăm să nu efectuezi plata înainte de a fi contactat de un consultant IPB!

Plata va trebui efectuată în maxim două zile lucrătoare - în caz contrar refuzam comanda, considerând refuzarea comenzii de către client.