VANZARI SEAP

Daca esti o institutie publica ce doreste sa achizitioneze produse de pe site-ul nostru, te anuntam ca toate produsele noastre pot fi cumparate si in SEAP. Platforma SEAP opereaza pe website-ul www.e-licitatie.ro, asigurand transparenta procesului de achizitie publica, conform legislatiei in vigoare.

 

Licitatii prin S.I.C.A.P.

Pentru unitatile care se supun Legii Achizitiilor Publice, oferim posibilitatea achizitionarii si prin Sistemul informatic colaborativ pentru mediu performant de desfășurare al achizițiilor publice (SICAP) a produselor de birotica – papetarie, creative si scolare.

Toate produsele din magazinul online ipb.ro vor fi disponibile pentru achizitia prin SICAP in cazul unei solicitari. (www.e-licitatie.ro).

Iti reamintim ca se pot achizitiona prin ACHIZITIE DIRECTA, fara licitatie sau cerere de oferta, produse sau servicii cu o valoare estimata sub 30.000 EURO.

Institutiile publice interesate sunt rugate sa ne contacteze pe adresa de e-mail polus@ipb.ro pentru a ne comunica lista de produse ce vor fi achizitionate.

Printre categoriile de produse comercializate de IPB se regasesc:

 

  • Articole de birou
  • Articole din hartie
  • Instrumente de scris si corectat
  • Accesorii IT
  • Produse pentru comunicare si prezentare
  • Produse pentru organizare si arhivare
  • Consumabile IT
  • Produse de menaj si curatenie
  • Produse pentru ambalare si accesorii

Cum se achizitioneaza produsele?

 

  • Primul pas il reprezinta plasarea comenzii pe site-ul www.ipb.ro. Aceasta presupune: alegerea produselor, adaugarea acestora in cosul de cumparaturi si finalizarea comenzii. Inainte de finalizarea comenzii puteti specifica in campul Observatii intentia de a achizitiona produsele comandate prin platforma SEAP. Sau, dupa finalizarea comenzii, puteti sa ne informati despre intentia de a achizitiona produsele comandate prin platforma SEAP, prin telefon la urmatorul numar: 0733/472.472 sau la adresa de e-mail: polus@ipb.ro
  • La scurt timp dupa plasarea comenzii, o sa primiti un e-mail de confirmare a comenzii sau veti fi contactat telefonic.

 

  • Produsele comandate de dumneavoastra vor fi incarcate in platforma SEAP, sub forma de produse individuale sau pachet de produse, in functie de preferinta dumneavoastra. Veti fi informat despre publicarea acestora, iar procesul de achizitie publica poate demara.

 

  • Ultimul pas presupune emiterea facturii fiscale aferente comenzii si livrarea coletului cu produsele achizitionate.

 

Pentru intrebari si asistenta va rugam sa contactati persoanele specializate in tranzactiile SEAP la telefon : 0746602298