POLITICA DE RETUR

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm să folosiți o cutie de protecție pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.

Dreptul de returnare a produselor:

Clientul are dreptul de a notifica pe orice cale(mail,sms ,verbal) S.C. INTERNATIONAL PAPER BUSINESS S.R.L că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului, prin returnarea în acest termen a produsului cumpărat în ambalajul original, cu toate accesoriile și fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură, clientul suportând cheltuielile de expediție conform legilor românești.

Acest drept nu poate fi invocat în cazul produselor ridicate de la sediile noastre sau a celor livrate direct de personalul nostru către client.

In cazul in care indiferent din ce motiv clientul refuza primirea coletului acesta se obliga si este deacord cu plata unei taxe de transport in valoare de 25 lei reprezentand contravaloarea transportului tur-retur.Penalitatile pentru neplata acestei taxe sunt de 1% pentru fiecare zi de intarziere.

 

Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul ipb.ro au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primire.

In ce conditii pot returna produsele?

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare,  cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). 
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu ipb.ro).

 
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului,  cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). 
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu ipb.ro). 
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

 
Care sunt pasii pentru a returna produsele?

 

Pasul 1.  Ne poti anuntat prin orice modalitate vrei (mail, SMS, verbal ) de retragerea din contract.

 
Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi 
Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu toate accesoriile primite 
Toate acestea trebuie impachetate corespunzator. 
Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. 
Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii. 
Adresa la care trimiti coletul este : 
Destinatar: INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL
Adresa: Magazin IPB,Strada Avram Iancu ,nr 492-500 ,Floresti ,Cluj,Centrul Comercial VIVO.

 

Pasul 3. Iti restituim banii 
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi.

Dispozitii legale 
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. 
In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie a fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile,iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata. 
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.