CUM PLăTESC ?

Modalități de plată

  • 1. Plată ramburs pentru expedițiile efectuate cu o firmă de curierat.
  • 2. Transfer bancar (ideal pentru persoanele juridice)
  • 3. Plata la livrare.(In Cluj-Napoca)

Plata la livrare

Comanda se achită reprezentantului firmei noastre la livrarea coletului oriunde în Cluj-Napoca. Dacă valoarea comenzii dumneavoastră depășește 100 de lei TVA inclus, pentru clienții din orașul Cluj-Napoca, LIVRAREA ESTE GRATUITA.

Plata Ramburs

Se achită reprezentantului firmei de curierat la livrarea coletului.

Transfer bancar

Ordin de plata - Se realizeaza pe baza facturii proforme emise de operatorul INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii. Livrarea produselor se realizeaza dupa confirmarea platii.

Plata se poate realiza in conturile de mai jos: 

Cont IBAN: RO94 BRDE 130S V895 0875 1300     Banca:BRD-GSC Ag. Napoca

Cont IBAN:  RO26 TREZ 2165 069X XX00 9820    Banca: TREZORERIA Cluj


Beneficiar: S.C. INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL
Cod unic inregistrare: RO 13467556

Metoda de plată preferată de clienții cu persoanalitate juridică.

Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe mail, originalul facturii fiind prezent în colet. Comanda va fi procesată după ce avem confirmarea transferului bancar insoțit de ștampila băncii  pe email la polus@ipb.ro sau după ce avem confirmarea plății din partea băncii noastre.

Atenție! Te rugăm să nu efectuezi plata înainte de a fi contactat de un consultant IPB!

Plata va trebui efectuată în maxim două zile lucrătoare - în caz contrar refuzam comanda, considerând refuzarea comenzii de către client.